Asmeninio prekinio ženklo vystymo žingsniai
Žingsniai, kurie padės vystant asmeninį prekinį ženklą soc. tinkluose
IŠSIGRYNINIMAS
Aiškiai žinok, kodėl tai darai ir kokie tavo tikslai*. Pagalvok, kaip gali išspęsti tikslinės auditorijos problemas, parduodant savo paslaugas ar prekes. Minčių žemėlapyje galima užsirašyti visas kylančias mintis apie ką tavo verslas, apie ką esi tu, pasidaryti SSGG analizę, konkurentų analizę ir pan.
*Tik nepamiršk, kad tikslai turi būti išmatuojami!
TIKSLINĖ AUDITORIJA
Labai svarbu išsigryninti kam nori komunikuoti bei parduoti paslaugas/prekes. Aprašyk savo tobulo kliento portretą. Ir žinoma - „visi” nėra tavo tikslinė auditorija. ;)
KOMUNIKACIJOS KANALAI
Apgalvok kokiuose soc. tinkluose lankosi tavo tikslinė auditorija, kaip ją gali pasiekti, kuriuose kanaluose pati nori komunikuoti.
TURINIO STRATEGIJA
Pirmiausia apsibrėžk tikslus, ką tuo turiniu nori pasiekti. Be abejo, visa komunikacija turėtų būti nukreipta į tavo tikslinę auditoriją. Susirašyk turinio temas bei potemes, joms pritaikyk turinio rūšį. Čia taip pat labai svarbus planavimas ir nuoseklumas.
VIZUALINIS INDENTITETAS
Kaip atrodys tavo asmeninis prekės ženklas? Kokios spalvos, šriftai, balsas, grafiniai elementai jį atspindės? Ar reikės logotipo? Kokio tipo nuotraukos vyraus komunikuojant?
TIKĖJIMAS SAVIMI
Ir be galo svarbu pasitikėti savimi! Pradžia bet kokioje srityje nėra lengva, tačiau tik bandymų, darymo ir klaidų dėka mes galime augti.